Vi opdaterer vores hjemmesidedesign for at forbedre oplevelsen på vores hjemmeside.

Kirkekontoret

Adresse: Kirkegade 21, 5884 Gudme

Kontakt: Tlf.: 21 22 66 44. E-mail: TABS@km.dk. NB! Af hensyn til persondatalovens bestemmelser bedes alle skriftlige henvendelser med personfølsomme oplysninger sendes via sikker formular, som findes nederst på siden.

Åbningstid: Kirkekontoret er åbent for personlig betjening onsdage kl. 10.30-15.00 v. præstesekretær Tascha Brandt Schøsler. 

Du kan kontakte kirkekontoret, hvis du har spørgsmål til fødselsregistrering, O/A-erklæringer, navngivning/navneændring, attestudstedelse og sagsbehandling i forbindelse med begravelse og bisættelse. 

Angående attester: Attester bestilles som udgangspunkt via borger.dk eller ved personlig henvendelse på kirkekontoret i åbningstiden mod fremvisning af gyldig billedlegitimation. Attester kan udstedes både på papir og som PDF-fil med digital signatur. Sidstnævnte sendes via E-boks, og har derfor en kortere ekspeditionstid. Inden for landets grænser vil denne attesttype i mange tilfælde være tilstrækkelig dokumentation, men det er endnu ikke alle myndigheder, der accepterer attester i elektronisk form. Undersøg hvilken type, der kræves hos den myndighed, hvor du skal bruge attesten.  

Angående henvendelser om kirkelige handlinger: Alle henvendelser om kirkelige handlinger såsom dåb, vielse/velsignelse og  begravelse/bisættelse rettes til sognepræst Morten Sørensen eller dennes stedfortræder.